16 maj 2011

idag

Idag var jag ledig för första gången på jag vet inte hur länge, har jobbat brutalt mycket senaste tiden så det har varit tokskönt att få vila lite.

 Drack kaffe på jobbet med Kristina och Apostolis

 Köpte nya flippisar (mina fötter har svullnat för att jag sprungit som galning på jobbet!)

 Kristina skulle absolut ta kort på mig så jag fick sitta på marken bredvid vår finaste blomma

 Hon hade dessutom lagat mat till mig, hur bra?

 Och hängde med Natha som skulle städa toan i sin nya lägenhet

Tjo


  

had a day off today, much needed

3 kommentarer:

Hanna sa...

fiiiillan, du behöver ju fotriktiga skor, mon amour!

from greece with love sa...

I knoow, haha skicka ett par på posten är du söt?

Hanna sa...

jaa, men kråkan, en del i att de är fotriktiga är väl att du provar ut dem så att de passar bäst för dina fötter!