04 april 2011

vilken lycka

ihopknölade i sängen första kvällen

Det är så grymt skönt att vara tillbaka! Jag och Katten kom fram i lördags kväll och blev hämtade på flygplatsen av min chef, vi knölade in alla tusen feta väskor i bilen och när vi kom fram hade vi pizza-party! Nu sitter vi här på trappan till jobbet som två mongon eftersom vi båda hade internetabstinens. Jag får se hur mycket tid jag har till bloggen nu i början för det är så mycket att göra, det är ett redigt kaos att städa allt! Men åh vad jag är lycklig just nu, jag har klarblå himmel och havet framför mig. Puss alla!




im back and it's so wonderful!

3 kommentarer:

Alina sa...

like! :)

Rebecka sa...

Sv:
Tack vännen:)

Hoppas du har det underbart i Kreta! :D

from greece with love sa...

Alina - Like X10000! :D

Rebecka - Tack så mycket!