10 mars 2011

purple

Har pillat med mitt nya nagellack från e.l.f  Det ger en matt yta om man målar det ovanpå det färgade lacket. Kul ide, och så kostade det bara 15 kronor. Den sidan har helt sjukt låga priser, så jag köper mycket av mitt smink därifrån. Deras eyeliner kostar till exempel också bara 15 kronor och är, enligt mig minst lika bra som andra, mer kända märken. Rätt glad att jag hittade den sidan faktiskt, så nu tipsar jag väl vidare om det är någon som inte känner till den. 



make-up from e.l.f  is riddiculously cheap

4 kommentarer:

lovisa/polichinelle sa...

svar: absolut, det tycker jag du ska testa. finns mycket roligt att kika runt på!

Louise sa...

Tack! :) Oh jag älskar nagellack så den sidan får jag minsann gå in och kika på! :)

Emma says... sa...

älskar elf. beställer alltid därifrån. stort plus att de inte testar på djur - omöjligt att hitta företag i sverige som inte gör det. typ enbart nivea här som inte gör det...

Hanna sa...

enligt mig är deras eyeliner allergi:(