15 mars 2011

En lista

VAD LYSSNAR DU MEST PÅ JUST NU?
Cole Porter och Säkert!

NÄMN EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN.
That's How People Grow Up med The Smiths

VILKEN ÄR VÄRLDENS MEST STÖRIGA LÅT?
Sommartider med Gyllene Tider

FAVORITBAND/ARTIST, OF ALL TIME?
Kan man ju nästan inte välja tycker jag. Dött lopp mellan My Chemical Romance och The Smiths!

BAND / ARTIST DU NYLIGEN UPPTÄCKT?
Säkert! och Cole Porter

BÄSTA KVINNLIGA RÖST?
Regina Spektor

BÄSTA MANLIGA RÖST?
Jag är väldigt svag för Charles Aznavour och Matthew Bellamy från Muse

VAD LYSSNAR DU PÅ INNAN DU GÅR PÅ FEST?
Oftast vad mitt sällskap väljer

SENASTE KONSERTEN?
Frank Turner på Harry B James (fantastiskt bra)

LYSSNAR DU PÅ MUSIK PÅ FRÄMMANDE SPRÅK?
Ja, jag har nött en del grekiskt sen jag kom hem, det är ett utmärkt sätt att lära sig språk på. Mycket Charles Aznavour, som sjunger på franska. Och vilket språk nu Goran Bregovic nu sjunger på

VILKEN KÄND MUSIKER SKULLE DU GIFTA DIG MED OM DU FICK CHANSEN?
Egentligen Morrissey, fast han är så grinig, så jag säger Liam från Cancer Bats för han är så jäkla rolig och supertrevlig varje gång vi pratar med honom efter spelningar

DITT FAVORITSOUNDTRACK (FILM)?
Garden State och 500 Days of Summer

VILKET BAND SKULLE DU VILJA VARA MEDLEM I?
Gogol Bordello, så himla lätt, dom är sjukt grymma! Jag skulle vara en av doatjejerna med fantastiskt färgglada outfits.

SÄTT PÅ EN LÅT SOM AVSLUTAR DEN HÄR LISTAN FINT.
För er med spotify - Kalasnjikov


about music

1 kommentar:

Li sa...

ja, heja för the smiths!