31 augusti 2010

cassarides

Jag har börjat hitta pytte babykackerlackor i min lägenhet. Dom har varit så små att jag fixar att hitta dom utan att bli hysterisk. Denna hittade jag död i min kyl imorse.


Häromdagen såg jag dock mamman. Jag trodde jag var modigare än så, men nej, jag flippade totalt. Sprang över gatan för att köpa sprej och döda den, men dom ska alltid vara snälla och låna mig deras medel istället, så jag tog slut på den flaskan, skämdes lite när jag lämnade tillbaka den och åkte in till Emmeline som jobbade. Jag tvingade henne att sopa ut den sen, det var för äckligt.
Tur att pappa kommer på fredag, då kan han hjälpa mig. Pappsen!

2 kommentarer:

Alina sa...

fin bild på kackis! :) låt oss (bedja hahaha [eeeh, varför?]) hoppas det är typ dödskallekackerlackor då. de är inte så skadedjurliga av sig utan funkar mest som dammsugare. tipptopp

from greece with love sa...

kackis is euuuw. dödskallekackerlackor låter ju ännu värre haha