03 juli 2010

Kemtvätt

Jag fattar inte varför ingen är på msn nu, jag menar, det är ju trots allt klockan två en lördag.

Oj vad jag känner att jag inte har nåt att skriva. Fast igår var jag visserligen ute med varierande resultat. Men jag orkar inte skriva om det tror jag, jag drar nog hellre täcket över huvudet och sover lite innan jag börjar jobba. Jag har dock upptäckt världens bästa dagen-efter mat. Pyttipanna! Komplett med stekt ägg och ketchup. Och av någon anledning coca-cola. Testa vettja.

Puss alla hemma och Alina i Berlin! (Jag såg dig på ett omslag förresten! Jag försökte ta kort men min mobil samarbetade inte. Men jag förstår vad du menar när du sa att det är MUY SEXY som gäller när man modellar i Grekland.)

5 kommentarer:

Alina sa...

hahaha, hej Fillan på Kreta! var det Spoiled mgz kanske kanske? det bör komma ut hur mkt som helst där nere nu den här månaden. typ 10 tidningar eller något.

din mat låter äcklig! blä

from greece with love sa...

det tror jag faktiskt det var! nåt badmode tror jag. spännande! jag ska hålla utkik hihi.

den är god D: och fyller alla krav som bakismat.

Hanna sa...

Jag hade en väldigt bra orsak till att inte vara på msn:D

Alina du kanske bara inte ätit det på rätt sätt

Alina sa...

nä men alltså. jag kan acceptera den. men i n t e med ketchupen alltså. det gör bara att det låter för äckligt :P dessutom tror jag pizza eller något annat godare slår menyförslaget á la Fillan... :P

Hanna sa...

mmh pizza, jag håller med dig där, och så är jag heller inget fan av ketchup till det där