19 juni 2010

Vill också gå på bröllop

Efter att i flera veckors tid ha blivit mer eller mindre tvingad att se "Det kungliga bröllopet" på svt så har jag gått från att tycka att det hela bara var ett stort dumt spektakel till att tycka att det åtminstonde är lite fint ändå. För Victoria och Daniel är ändå ganska sympatiska. Jag blev till och med avundsjuk på Ebba Von Sydows inbjudan. Varför får hon gå på fin fest men inte jag? För att hon är känd och har bevakat bröllopet på tv i flera veckor? Jahaja. Fine.

Intresset för bröllopet har varit större än fotbolls-vm på mitt jobb och imorgon kommer det allra säkrast att vara packat med folk. Jag törs inte tänka på hur fruktansvärt varmt det kommer vara. Trots att jag grävde fram en gammal fläkt ur ett förråd idag så RANN svetten. Alltså. RANN. Man känner sig inte så himla sexig menar jag.

Så, med viss fasa inför imorgon så går jag nu och lägger mig.

Inga kommentarer: