07 juni 2010

tråkiga saker

Sedans Linda åkte har allt varit tråkigt! Jag tror alkoholen till slut hann ikapp mig, dom senaste dagarna har jag mått pekka. Mitt ben är äckligt och ömt. Och i går natt vaknade jag klockan 04:30 av att två män stod och skrek på varandra utanför mitt fönster - jag bor på bottenvåningen. Tiden har liksom segat sig fram och jag har allt känt mig lite ensam - jag har ju haft finbesök dom senaste två veckorna.
mitt ben

Men nu har jag sovit ikapp lite. Sitter här med min gratismunk och pratar med min fågelunge. Och så jobba lite.

Puss alla där hemma, jag saknar er!

2 kommentarer:

Alina sa...

vad. fan. har. du. gjort. med. benet?!?! och varfööööör lägger du upp den där bilden? :(

from greece with love sa...

en liten motorcykelolycka bara. hehe. för att ni ska kunna dela min smärta! :D